شرکت امین جی اس ام (amingsm) همراه به منظور ایجاد اطمینان برای استفاده مشتریان محترم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا ایشان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا به عنوان معدود شرکت­ هایی که در این مسیر گام برداشته ­اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت
“منشور حقوق مشتریان” 
تقدیم می ­نماییم.

 

منشور حقوق مشتریان

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا 6 ماه شامل ضمانت می ­باشد.
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می ­باشد.
  • شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می ­باشد.
  • صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند.
    تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می ­باید به مشتری اعلام گردد.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ ­دهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری می ­باشد.
  • چنانچه زمان انتظار برای تامین قطعه بیشتر از 3 روز به طول انجامد، شرکت موظف است در صورت دستور مشتری، یک دستگاه به صورت امانی به ایشان تحویل نماید.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی ­باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می ­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.”
  • چنانچه نقص یا عیب تلفن همراه در دوره 18 ماهه ضمانت، بعد از 2 بار تعمیر(مرتبه سوم مراجعه) از یک ایراد مشخص همچنان وجود داشته باشد و یا تعمیرات دستگاه ارسالی به شرکت، بیش از 14 روز کاری به طول بیانجامد، شرکت متعهد به جایگزین نمودن با یک دستگاه همسان و آکبند می ­باشد، در صورتی که دستگاه یکسان موجود نباشد دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر پس از دریافت مابه التفاوت تقدیم مشتری می گردد.
    تبصره: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می ­باید مطابق قیمت روز کارشناسی شده، وجه آن را عودت نماید.
    تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی ­گردد.
    تبصره: به ازای هر روز تاخیر (بیش از 14 روز) در شرکت، 4 روز به دوره گارانتی افزوده می ­گردد.
    تبصره: مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض مرتبه سوم خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • چنانچه انواعی از دستگاه­ های امین جی اس ام (amingsm) همراه از سوی شرکت سامسونگ فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.
  • در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­ های پذیرش ­شده افزوده می­ گردد.
  • در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می­ باشد.
  • کلیه شعب و نمایندگی­ های شرکت امین جی اس ام (amingsm) همراه، ملزم به رعایت موارد فوق می­ باشند.

شرایط ابطال گارانتی

  •  نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد.
    گارانتی: کلیه دستگاه های تلفن همراه تعویض شده، مجددا مشمول 18 ماه گارانتی خواهد شد.
  • هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت امین جی اس ام (amingsm) همراه
    توجه: برای مشاهده فهرست شعب و نمایندگی­ ها امین جی اس ام (amingsm) همراه، به بخش مربوط در سایت مراجعه فرمایید.
  • تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی و یا در گوشی
  • مشکلات ناشی از خدمات رسان ه­ای شرکت ­های متفرقه و یا مشکلات ناشی از دانلود آن­ها و خرابی­ های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار که توسط شرکت سامسونگ تایید نشده باشد.
  • روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
  • انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می ­باشد. شایان ذکر است، مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه همتا (هر کدام که دیرتر انجام شده باشد) به مدت 18 ماه می ­باشد.